Ik heb een klacht wat nu?
Wat vervelend om te horen dat de levering van onze producten niet goed gegaan is. Wij staan voor de kwaliteit van onze producten, dus als je een gegronde klacht hebt over de kwaliteit of wanneer het product beschadigd is geleverd kan je het product natuurlijk retourneren.
Volg hiervoor ons stappenplan:
Stappenplan
- Stuur ons een bericht via ons contact formulier.
- Omschrijf duidelijk jouw klacht en stuur foto’s mee.
- Wij nemen binnen 24 uur contact met je op
- We sturen je een retour label voor het retourneren van de spullen en instructies voor het retourneren.
- Na het beoordelen van jouw klacht en de ontvangen producten, nemen wij binnen 3 werkdagen contact met jou op en krijg je van ons een nieuw product, een waardebon of je aankoopbedrag terug.
Hoe gaan jullie om met mijn privacy?
Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Hoe wij omgaan met jouw privacy kan je lezen in dit Privacybeleid.
Wat is de levertijd van de producten?
Voor de meeste producten is de levertijd tussen de 1 en 2 weken.